ohbukan


Make a Ladybug Note at WishAFriend.com

Saturday, January 10, 2009

Muffin oh muffin....



Sejak 2 minggu lepas aku rasa nak makan muffin, bukan sebarangan muffin jer....muffin yang aku idamkan tu muffin kenny roger's punya...ermm...seminggu entah berapa kali bukak website www.kkr.com.my tu semata-mata nak tgk gambar muffin.

Bukan tak sempat atau tak boleh nak ke KRR tu tapi...aku skang kan tgh monitor sugar level dalam darah,so, kenala bersabar dulu sampai checkup semalam...huhu...alhamdulillah...doktor kata just continue control my diet, yahuuu...leh makan muffin....muffin oh muffin!

So, malam tadi asben bawak gi KRR kat Harta*as Shopping Centre, aku ajak gi situ sebab selalunya aku tgk kat KRR outlet situ memang tak ramai orang, paling tidak pun, 2 meja jer ada org, bestlah kalau g makan situ...

Malam tadi, sampai2 sana, memang takde orang, cuma satu table ada 4 orang budak perempuan. Masa tu pukul 9pm, eh nak tutup dah ek? hopefuli tak ler, manalah tau sebab tak ramai org, kot tutup awal....

Kami order, memula asben order set pasta and chicken tapi set tu dah habis, then asben bisik kat aku " tanya dulu, muffin ada tak..?" so, aku pun tanya budak waiter tu..."ada.." dia kata..alhamdulillah...heheh..so, kami order 1/4 chicken meal.

Tengah sedap2 makan, tetiba staff KRR tu mai, supervisor kot, dia letak satu paper bag kecik sebelah aku atas meja..."kak...ni muffin...untuk akak" pergh...ALHAMDULILLAH...budak ni macam tau-tau jer aku ngidam muffin tu...yahuuuuuuu, rezeki baby....dalam bag tu ada4 ketul muffin, bangun pagi tadi sebelum makan apa-apa,aku dah makan dah satu, later pun dah ngap lagi seketul, ada ketul lagi....semoga morahler rezeki budak yang bagi free kat aku tu....maybe sebab outlet nak tutup dah...tapi apa pun..memang dah rezeki..muffin oh muffin....!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
My baby's on the way....

pregnancy due date